پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2750
-
الف
+

اکران‌های رمضانی جشنواره «عمار» در هفت استان کشور

هفت استان کشور در اکران‌های رمضانی جشنواره فیلم عمار با این رویداد همراه شدند.

هفت استان کشور در اکران‌های ماه مبارک رمضان جشنواره فیلم عمار با این رویداد همراه شدند.

به گزارش آی‌فیلم، در هفته ابتدایی ماه مبارک رمضان و در روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری اکران کننده‌های جشنواره عمار، آثار این جشنواره را در نقاط مختلف کشور به نمایش گذاشتند.

جشنواره مردمی عمار در روزهای ماه مبارک رمضان در قالب عملیات‌های موضوع و مناسبت محور به معرفی آثار جدیدی روی آورده که به همین منظور اکران آثار ماه مبارک رمضان و اکران چند اثر مشخص اقتصاد مقاومتی توسط اکران کننده‌ها به نمایش درآمد. به این ترتیب هفت استان کشور یعنی خوزستان، همدان، تهران، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گیلان در ضیافت‌های ماه مبارک خود را با اکران فیلم همراه کردند که در این میان باغملک و تهران بیشترین سهم را داشتند.

«تیهو» اثر جدید جشنواره عمار که در جشنواره هفتم از آن رونمایی شد و به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تردیدهایی که در این زمینه وجود دارد پرداخته است با ۴ اکران بیشترین اکران را در هفته گذشته در بین آثار بسته ویژه ماه مبارک داشته و دو اثر «تکلیف» و «با جماعت» نیز با ۳ اکران از جمله آثار عملیات ویژه ماه مبارک رمضان بود که مورد اقبال اکران کننده‌ها واقع شد.

از آثار بسته اقتصاد مقاومتی نیز می‌توان به آثاری همچون «چوب بستنی» اشاره کرد که به موضوع تولید چوب بستنی اشاره دارد که هر ساله میزان بسیار زیادی ارز از کشور به خاطر واردات آن خارج می‌شد ولی جوانی ایرانی طی مدتی کوتاه با بومی سازی فناوری تولید آن توانست صاحب یکی از معدود کارخانه‌های تولید چوب بستنی در ایران شود و میزان قابل توجهی از خروج ارز جلوگیری کند.

بنابراین گزارش، همچنین پویش اکران‌های همراه با سفره افطار چند روزی است آغاز شده است و تمامی اکران‌کننده‌ها و فعالان فضای مجازی می‌توانند از اکران‌های خود در کنار سفر افطار عکس گرفته و در اینستاگرام منتشر کنند.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر